Opuszczanie ponad 100-tonowych kratownic w Krakowie
Z uwagi na istniejące obok obiekty M2 i M3, do operacji opuszczania kratownic na budowie mostu M1 w Krakowie nie było możliwe wykorzystanie żurawia. Inżynierowie ULMA we współpracy z Generalnym Wykonawcą, firmą Strabag, opracowali plan polegający na opuszczeniu konstrukcji na barkę, a następnie przetransportowaniu jej na brzeg, gdzie została rozebrana do elementów podstawowych.
Rozwiązania ULMA do realizacji obiektów inżynieryjnych na S3
Nowe wiadukty powstają ciągu trasy S3 Legnica – Lubawka, na odcinku od Węzła Kamienna Góra Północ (z węzłem) do granicy państwa. Głównym celem inwestycji jest lepsze i bezpieczniejsze skomunikowanie terenów przygranicznych z centralną Polską oraz – co istotne szczególnie dla okolicznych mieszkańców – wyprowadzenie natężonego ruchu pojazdów z małych miejscowości. Generalnym wykonawcą inwestycji jest konsorcjum firm Mosty Łódź S.A. oraz Onde SA.
Nowy most przez Wartę w Rogalinku
W ramach rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 431, w miejscowości Rogalinek niedaleko Poznania powstaje nowa przeprawa przez rzekę Wartę. Obiekt realizowany w technologii betonowania nawisowego zastąpi poprzednią przeprawę, zapewniając poprawę warunków oraz bezpieczeństwa ruchu na terenie aglomeracji poznańskiej. Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Skanska S.A., a systemy deskowań i rusztowań do jej realizacji dostarcza ULMA Construccion Polska S.A.
Kolejny tunel w portfolio ULMA
W ramach budowy drogi ekspresowej S3, na odcinku Legnica-Lubawka, niedaleko miejscowości Gostków powstaje nowy tunel drogowy (TS-32), o długości ok. 320 m. Obiekt wykonywany jest metodą odkrywkową i będzie się składał z dwóch naw. W każdej nawie znajdą się dwa pasy ruchu, o szerokości 3,5 m każdy oraz pas awaryjny, o szerokości 2,5 m. Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma PORR S.A.
Odświeżamy nasz wizerunek
Niedawno opublikowaliśmy nowy Katalog Generalny, w którym przedstawiamy nasze największe projekty z ostatnich kilku lat. Teraz zmieniamy nieco naszą szatę graficzną i hasło przewodnie. To co pozostaje niezmienne od lat to fakt, iż w centrum uwagi jest klient i wzajemne relacje oparte na zaufaniu. To zaufanie jest naszą siłą i na tym chcemy się dziś skupić.
System ONADEK na budowie nowego biurowca w Katowicach
W Katowicach, w bliskim sąsiedztwie centrum handlowego Silesia City Center, na skrzyżowaniu ul. Chorzowskiej i Ściegiennego powstaje nowy biurowiec. 55-metrowy budynek biurowy Craft to inwestycja firmy Ghelamco, a jego generalnym wykonawcą jest firma STRABAG.
Przebudowa siedziby firmy Sante w Warszawie
ULMA uczestniczy w realizacji projektu nadbudowy i rozbudowy siedziby firmy Sante w Warszawie. Nowy obiekt wychodzi poza obrys istniejącego biurowca - wysunięta część budynku od strony ul. Jagiellońskiej jest ogromnym wspornikiem wspartym na czterokondygnacyjnej kratownicy biegnącej wzdłuż elewacji dłuższych boków budynku.
myULMA – dostęp do danych budowy za jednym kliknięciem
Potrzebujesz aktualnej dokumentacji technicznej, projektu deskowań czy faktury? Chcesz sprawdzić stan wydzierżawionego materiału? Musisz pilnie skontaktować się z dostawcą? Nie masz czasu na przeszukiwanie maili i dokumentów? Jeśli któraś z tych sytuacji wydaje ci się znajoma, mamy dla ciebie rozwiązanie.
Budowa Izby Pamięci przy Cmentarzu Powstańców Warszawy
Izba Pamięci, która powstaje na Cmentarzu Powstańców Warszawy, będzie upamiętniać Rzeź Woli oraz powstańcze losy cywilnej ludności stolicy.
NOWOŚĆ! DESKOWANIE STROPOWE ONADEK
Z dumą prezentujemy nowy system do realizacji stropów, który łączy w sobie cechy deskowań tradycyjnych i panelowych. ONADEK dzięki prostej i intuicyjnej budowie opartej na głowicy opadowej umożliwia szybsze i wydajniejsze prowadzenie prac. Doskonale sprawdza się zarówno podczas budowy rozległych stropów w budownictwie wielkokubaturowym, jak i w małych i wąskich pomieszczeniach.
Wózki nawisowe CVS na budowie obwodnicy Wronek
Obiekt W-2.2 w ciągu obwodnicy Wronek realizowany jest w technologii betonowania nawisowego. Powodem zastosowania tej technologii było położenie obiektu, który ma za zadanie przeprowadzić odcinek drogi nad rzeką Wartą. Składa się on z jednej jezdni o długości całkowitej 221 m.
Indywidualne rozwiązania szalunkowe na budowie mostu w Kownie
Remont i przebudowa autostrady A1 łączącej Wilno, Kowno i Kłajpedę to najważniejsza inwestycja drogowa na Litwie. W ramach jej realizacji, w Kownie powstaje most Kleboniškis, który znacznie usprawni komunikację lokalną i dalekobieżną.
ULMA: 60 lat historii
W 1957 roku sześciu młodych robotników założyło firmę, którą dziś znamy jako ULMA. Zaczęli pod nazwą Talleres Ignacio Maiztegi, skupiając się głównie na konserwacji i pracach pomocniczych dla rozwijającego się przemysłu czekoladowego w Oñati.
Dwa nowe mosty w Krakowie - kolejny etap modernizacji linii kolejowej E-30
W Krakowie trwa obecnie budowa dwóch nowych mostów przez Wisłę - M1 i M3. Po pierwszym będą przemieszczać się pociągi dalekobieżne, po drugim - aglomeracyjne. Rozdzielenie ruchu dalekobieżnego i miejskiego ma znacznie usprawnić przejazd pociągów na tym odcinku, zwiększyć ilość połączeń, skrócić czas przejazdu, a także zapewnić podróżnym komfort i bezpieczeństwo. Generalnym wykonawcą tej ogromnej inwestycji jest firma Strabag, a ULMA Construccion Polska S.A. zapewnia kompleksową obsługę w zakresie deskowań i rusztowań na wszystkich etapach budowy.
Kompleks biurowo-usługowy z terenami zielonymi o powierzchni dwóch boisk piłkarskich
Przy ul. Burakowskiej w Warszawie, vis a vis centrum handlowego Arkadia, powstaje kompleks biurowo-usługowy Forest, z wieżowcem o wysokości 120 m. Obiekt ma być oazą zieleni – tereny zielone mają zajmować wielkość dwóch piłkarskich boisk.
Nowa zakładka SPRZEDAŻ na naszej stronie internetowej!
Bądź na bieżąco, aby jako pierwszy dowiedzieć się o najświeższych rabatach na nasze produkty
Budowa największego wiaduktu na odcinku Mława - Strzegowo w ciągu nowo powstającej S7
Na liczącym 21,5 km odcinku Mława - Strzegowo, powstającym w ramach budowy drogi ekspresowej S7 Olsztynek – Płońsk realizowany jest Obiekt WS/PZDp-16.9. Jest to największy wiadukt na tym odcinku realizacji, zlokalizowany nad linią kolejową Warszawa – Gdańsk. Konstrukcja deskowania umożliwiła realizację prac, bez wstrzymywania ruchu kolejowego. Generalnym Wykonawcą inwestycji jest firma PORR S.A.
Dwa wieżowce w centrum Katowic - trwa budowa Global Office Park
Global Office Park to powstający przy ul. Mickiewicza w Katowicach wielofunkcyjny kompleks budynków, w skład którego wejdą miedzy innymi dwie wieże o przeznaczeniu biurowym. To największy tego typu projekt na Śląsku.
ULMA na budowie nowoczesnego kompleksu mieszkaniowego w Gdańsku
ULMA we współpracy z generalnym wykonawcą inwestycji, firmą Budimex SA, dostarcza deskowania na budowę nowopowstającego osiedla mieszkaniowego Zaspa VVita, zlokalizowanego na terenie pasa startowego dawnego lotniska w Gdańsku-Wrzeszczu.
Nowoczesny budynek z betonu architektonicznego i szkła w samym centrum Warszawy
Na Placu Defilad w Warszawie powstaje Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Budynek o powierzchni całkowitej wynoszącej prawie 20 000 m² wyróżnia elewacja z wylewanego na budowie betonu architektonicznego w kolorze białym.
ULMA na budowie obwodnicy Raciborza – Obiekt MG-1
ULMA uczestniczy w realizacji 8-przęsłowego mostu nad Odrą, powstającego w ramach budowy Wschodniej Obwodnicy Raciborza, która umożliwi przekierowanie ruchu z centrum miasta oraz zapewni lepszą komunikację z autostradą A1.
Pierwsza realizacja ULMA z zastosowaniem kratownic H-33 w Polsce
Na budowie drogi S7, na odcinku Strzegowo – Pieńki, powstaje 4-przęsłowy most o całkowitej długości 122 metrów. Z uwagi na konieczność przekroczenia rzeki (przęsła o długości 28m, 36m, 36m i 22m) firma ULMA dostarczyła na budowę 27 kratownic H-33 o długości 31 metrów każda. Jest to pierwsze wykorzystanie w Polsce tego szeroko stosowanego już na innych rynkach rozwiązania.
Kolejny obiekt w portfolio ULMA realizowany metodą nawisową
Nowa estakada powstaje w ramach budowy drogi ekspresowej S6 Słupsk – Gdańsk, która ma znacząco poprawić płynność ruchu i czas przejazdu między miastami, odciążając tym samym lokalne drogi. Ze względu na lokalizację obiektu, który docelowo ma przeprowadzić odcinek trasy nad głęboką doliną, realizowany jest on w technologii betonowania nawisowego.
ULMA wprowadza nowe cyfrowe rozwiązanie dla rusztowań
Konfigurator rusztowań Scaffmax® wraz z ULMA Studio stanowią część cyfrowego pakietu narzędzi ULMA dostępnego dla użytkownika już za jednym kliknięciem.
Kompleksowe Rozwiązania Wznoszące – linia produktów ULMA gwarantujących wydajność i bezpieczeństwo na budowie
Kompleksowe Rozwiązania Wznoszące ULMA to linia produktów do konstrukcji wysokich elementów żelbetowych przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa. Zapewniamy zintegrowane rozwiązania, które sprawdzą się przy każdej wysokości i geometrii obiektu, a przy tym są opłacalne i wydajne.
Budowa Skylinera prawie na finiszu
Budowa wieżowca Skyliner na warszawskiej Woli powoli dobiega końca. Obecnie realizowane są ostatnie kondygnacje budynku oraz SkyBar, z którego rozpościera się widok na całą Warszawę.
Wózek MK na budowie najdłuższego tunelu drogowego w Polsce
Nowy tunel powstaje pod górą Mały Luboń, w ciągu trasy S7 na odcinku Naprawa-Skomielna Biała. Dwukomorowy tunel o łącznej długości ponad 4 km wykonywany jest metodą górniczą. Każda komora będzie liczyć 2,06 km i umożliwi ruch w jednym kierunku.
ULMA wzmacnia swoje zaangażowanie w ochronę środowiska dzięki certyfikatom FSC i PEFC
Uzyskując w ciągu ostatnich dwóch lat certyfikaty FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification), ULMA wspiera odpowiedzialne zarządzanie gospodarką leśną, przyczyniając się do ochrony różnorodności biologicznej oraz licznych ekosystemów.
W ULMA Construction wdrażamy plan awaryjny w związku z COVID-19
W tym trudnym dla wszystkich czasie nadal chcemy odpowiadać na potrzeby naszych klientów.