ULMA na budowie najdłuższego i najwyższego mostu w Finlandii
Most o długości 1228 metrów, będzie się składał z 14 podpór, a centralny pylon (T6) osiągnie wysokość 135 metrów. Wysokość przeprawy dla łodzi to 20 metrów, a przewidywaną żywotność obiektu obliczono na 200 lat. Budowę pylonu podzielono na dwa etapy. W pierwszym powstała część w kształcie litery V, do konstrukcji której posłużył system ENKOFORM HMK oparty na wieżach T-60. W miarę wzrostu pylonu, do około 31 metrów konstrukcja była rozbudowywana. Druga część pylonu, w kształcie litery A, jest wykonywana za pomocą systemów samowznoszących ATR oraz KSP. Deskowanie HMK opiera się na pomostach ATR oraz KSP. Do konstrukcji każdej z nóg pylonu posłużyły cztery pomosty ATR oraz jeden, wewnętrzny pomost KSP. Konstrukcja deskowania została zaprojektowana tak, aby dopasowywać się do zmiennego przekroju podpory. Tuż przed połączeniem się nóg pylonu system ATR zostanie przebudowany tak, aby do końca pylon był realizowany już za pomocą jednej konstrukcji.