Przebudowa wiaduktów drogowych w ciągu Trasy Łazienkowskiej
Do realizacji obiektów zastosowano standardowe systemy inżynieryjne ULMA. Fundamenty, podpory pośrednie, przyczółki i ściany oporowe realizowane są przy użyciu systemu ramowego ORMA. Konstrukcję wsporczą dla rusztów deskowania płyty jezdnej zaprojektowano z wież podporowych T-60. Ruszty deskowania spodu płyty oraz pomosty do montażu desek gzymsowych wykonane są z dźwigarów drewnianych VM20 i rygli stalowych MK120, zespolonych ze sobą łącznikami systemowymi i poszytymi sklejką 21 mm. Całość deskowania wyposażona jest w zintegrowany system zabezpieczeń przed upadkiem z wysokości MBP. Komunikację pionową na poziom płyty jezdnej stanowią schodnie rusztowaniowe BRIO.
Z uwagi na ograniczone możliwości przestrzenne, dostawy materiału i sam projekt deskowania dostosowano do podziałów konstrukcji w taki sposób, aby poszczególne segmenty wykonać jak najmniejszą ilością sprzętu, przestawiając szalunek z sekcji na sekcję. Po zabetonowaniu płyty ruszty deskowania są podwieszane do ustroju poprzez elementy kotwiące a wieże w całości przestawiane na kolejne przęsła, analogicznie gotowe blaty z powrotem wracają na ustawione wieże.