Przebudowa jednej z głównych ulic Lublina
Wiadukt będzie składał się z 4 jezdni. Skrajne przęsła obiektu mają po 57 m rozpiętości, natomiast pośrednie – po 47 m. Ustrój nośny obiektu został zaprojektowany jako płytowo-belkowy. Płyta jezdna obiektu została oparta na owalnych filarach o wysokości przeszło 8 m, usytuowanych pod kątem 60 stopni w stosunku do osi obiektu.
Ustrój nośny obiektu zaszalowano za pomocą deskowania uniwersalnego HMK, bazującego na elementach niezwykle uniwersalnego systemu MK. Deskowanie ustroju oparto na wieżach T-60 o wysokościach dochodzących do 8 m. Projekt deskowania uwzględniał przejazdy pod deskowaniem dla kolei. Bramki przejazdowe wykonano na bazie wież aluminiowych w systemie Aluprop, na których ułożono profile stalowe. Podczas realizacji owalnych filarów doskonale sprawdził się system Tubus.
Generalnym wykonawcą realizowanego obiektu jest firma Budimex S.A.
Więcej informacji o projekcie: Przebudowa ulicy Grygowej w Lublinie.