Modernizacja linii obwodowej w Warszawie z wykorzystaniem rozwiązań ULMA
Podczas realizacji obiektu doskonale sprawdził się system dźwigarkowy DSD. Ruszt górny zaprojektowano z dźwigarków VM oraz belek HM, ułożonych poprzecznie do konstrukcji ustroju nośnego. Ruszt dolny stanowiły rygle stalowe DSD połączone z dźwigarkami drewnianymi przy pomocy klamer DSD. Całość oparto na wieżach systemu T-60 oraz na belkach stalowych HEB bramek przejazdowych.
Wykonanie projektu deskowania ustroju nośnego musiało być na bieżąco konsultowane z klientem, ze względu na lokalizację obiektu. Ulica Kasprzaka jest jedną z ruchliwszych arterii w Warszawie i jakiekolwiek zmiany w organizacji ruchu wymagały akceptacji ze strony ZTM i władz miasta. Skrajnia bramek przejazdowych musiała uwzględniać przejeżdżające autobusy komunikacji miejskiej. Szczególnie dotyczyło to autobusów zjeżdżających z Alei Prymasa Tysiąclecia w stronę centrum. Bramka na tej jezdni ulicy Kasprzaka musiała zostać przeprojektowana na jednoprzęsłową. Na życzenie klienta zaprojektowano także dodatkowe zabezpieczenie pod bramką w ciągu pieszo-rowerowym z elementów rusztowania BRIO.