Modernizacja Linii Kolejowej E-30 Kraków - Rudzice, Polska
W ramach inwestycji wybudowano lub zmodernizowano w sumie 54 obiekty inżynieryjne.
Obiekt M2 w ciągu obwodnicy Płocka, Polska
Indywidualnie zaprojektowane rozwiązania z użyciem kratownic MK i blachownic TAC-1200.
Obiekt 21 w ciągu drogi ekspresowej S7, Polska
Zaprojektowany przez ULMA i dostarczony na budowę układ samowznoszący ATR obsługiwany był za pomocą pojedynczej pary siłowników.
Most MS-30.1 nad rzeką Drwęcą w ciągu drogi ekspresowej S7, Polska
Docelowo na budowie będzie pracować jednocześnie 8 wózków formowania nawisowego CVS.
Most MS-4A nad rzeką Odrą w ciągu drogi ekspresowej S3, Polska
Wykorzystanie technologii formowania nawisowego oraz nasuwania podłużnego podczas budowy mostu.
Estakada E1 w ciągu drogi ekspresowej S19, Polska
Oferowana przez firmę ULMA technologia umożliwia rozdeskowanie oraz ponowne zamknięcie w jednym cyklu roboczym deskowania płyty dennej, zewnętrznego środników oraz wsporników.
Wiadukt MS-6 w ciągu drogi ekspresowej S5, Polska
Ze względu na warunki gruntowe, które nie pozwoliły na zastosowanie metody tradycyjnej na rusztowaniach stacjonarnych, obiekt wykonywany jest metodą nasuwania podłużnego.
Północna obwodnica Rzeszowa z mostem na Wisłoku, Polska
Dominującym elementem wartej ponad 180 mln złotych inwestycji jest pylon mostu, którego wysokość wynosi 108,5 m.
Most na rzece Stradomce k. Bochni, Polska
W miejscowości Stradomka k. Bochni powstała nowa przeprawa przez rzekę o tej samej nazwie.
Trasa Uniwersytecka w Bydgoszczy, Polska
Budowa Trasy Uniwersyteckiej wraz z mostem na rzece Brdzie to największa inwestycja drogowa w historii Bydgoszczy.
Most Grota-Roweckiego w Warszawie, Polska
W Warszawie trwają prace związane z modernizacją mostu im. gen. S. Grota-Roweckiego.
Kładka K1 w Sielpi Wielkiej k. Końskich, Polska
Kładkę K1 na rzece Czarnej Koneckiej przy jeziorze Sielpia wybudowano ze względu na urządzenia hydrotechniczne uniemożliwiające zaprojektowanie chodnika w pasie drogi.