Opis inwestycji
Odcinek płatnej drogi Dżakarta-Cikampek II połączy odcinki istniejącej infrastruktury. Zadanie jest częścią rządowego planu mającego na celu usprawnienie ruchu kołowego na obrzeżach stolicy. Plan rozwoju infrastruktury drogowej związany jest coraz szybszym rozwojem gospodarczym kraju.
Autostrada Dżakarta-Cikampek II pozwoli na zmniejszenie ruchu samochodów dostawczych przemieszczjących się do zakładów produkcyjnych w Cikampek, które aktualnie korzystają z często zakorkowanego 73-kilometrowego odcinka tej drogi.
Nowy odcinek autostrady odciąży w szczególności ruch pomiędzy Cikunir i Zachodnim Karawang.
Rozwiązania ULMA
W celu realizacji podpór pośrednich oraz głowic na podporach ULMA dostarczyła na budowę system uniwersalny ENKOFORM VMK. System umożliwił wykonanie skośnych głowic o zaokrąglonych kształtach. Podczas wykonywania drugiego etapu i następnych wykorzystano podesty BMK, co usprawniło pracę na budowie.
System uniwersalny MK znalazł również zastosowanie podczas wykonywania płyt jezdnych obiektów mostowych.
Projekty rozwiązań dostarczanych przez firmę ULMA musiały uwzględniać znaczny ruch kołowy na budowie.
Podczas realizacji obiektów wykorzystano wsporniki HC, których konstrukcja bazowała na ryglach MK oraz belkach drewnianych.