Mosty kolejowe M1 i M3, Kraków, Polska
Rozwiązania firmy ULMA na największej inwestycji kolejowej w Polsce.
Obiekt W-2.2 w ciągu obwodnicy Wronek, Polska
Cztery wózki nawisowe na budowie mostu przez rzekę Wartę.
Obiekt ES-60 w ciągu drogi ekspresowej S6, Milwino, Polska
Estakada ze względu na trudne warunki terenowe realizowana jest w technologii betonowania nawisowego.
Obiekt MG-1 w ciągu Obwodnicy Raciborza, Polska
Blachownice o długości 12 i 24 metrów na budowie mostu przez Odrę.
Most Lecha, Poznań, Polska
7000 m3 betonu oraz 2500 ton stali do realizacji tego trójprzęsłowego mostu.
Wiadukt Biskupia Górka, Gdańsk, Polska
Realizacja czterech nowych obiektów inżynieryjnych w ramach inwestycji.
Obiekt M-11A w ciągu trasy Łagiewnickiej, Kraków, Polska
Indywidualnie zaprojektowane rozwiązania, które pozwoliły na realizację inwestycji w niekorzystnych warunkach terenowych.
Most MG-04 w ciągu Południowej Obwodnicy Warszawy, Polska
Indywidualnie zaprojektowane rozwiązania ULMA do realizacji mostu przez Wisłę.
Most MS-4B w ciągu drogi ekspresowej S3, Cigacice, Polska
Druga nitka obiektu realizowana za pomocą wózków nawisowych CVS.
Obiekt WGP-08 w ciągu drogi regionalnej Racibórz-Pszczyna, Polska
Dwunitkowy wiadukt, o długości 412 metrów realizowany metodą nasuwania podłużnego.
Obiekt 22 w ciągu drogi ekspresowej S7, Polska
ULMA jako dostawca kompleksowego rozwiązania do realizacji obiektu mostowego metodą nasuwania podłużnego.